مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن

ساخت وبلاگ


هزینه ایجاد اپ تلفن همراه چقدر میباشد؟
برنامه اندروید ارزان خیس میباشد یا این که اپلیکیشن iOS ؟ آیا تولید اپ گوشی،  طراحی اپلیکیشن در مشهد گارانتی داراست؟ هزینه تولید برنامه غیر داینامیک چقدر میباشد؟ آیا اپلیکیشن گوشی به جواز نیاز دارااست؟ آیا نرم افزار مستلزم رعایت ضابطه اسکن رایت اثر ها دیجیتالی و غیر دیجیتالی میباشد؟


سوال های فوق، یک سری مثال از صدها سؤالی میباشد که در ذهن طرفداران به پباده سازی و ساخت‌و‌ساز نرم افزار وجود داراست و معمولاً آنان را با موسسات پباده سازی اپلیکیشن، مطرح می نمایند. آنچه مسلم میباشد، پباده سازی برنامه مثل ساخت وب سایت، مستلزم رعایت ضوابط و قانون ها باطن مرزوبوم میباشد.

همان گونه که شما برای اخذ پول از یوزرها وب، بایستی جواز پرداخت الکترونیک از موسسه ها طرف قرارداد خزانه مرکزی داشته باشید.داشتن مدرک نشانه اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت، در پباده سازی و ایجاد نرم‌افزار هایی که مسائل مالی و اعتباردهی در آن مطرح میباشد، الزامی میباشد.همینطور هزینه تولید نرم‌افزار در‌این موردها مختلف میباشد.

یعنی شما نمی توانید فارغ از به دست آوردن مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت، اپی فعال‌سازی نمایید که قابلیت و امکان اخذ و پرداخت پول داراست و یا این که به فروش جنس و سرویس ها بپردازید.علاوه بر این ها، در‌صورتی‌که شما قصد تبدیل کتاب چاپی به کتاب صوتی را دارید،بایستی علاوه بر کسب جواز سامانه سرامد،از صاحبان اثر ها،جواز کتبی داشته باشید.

رسمی بودن نرم‌افزار
درواقع فعال‌ساز‌ی برنامه، بسته به نوع و مورد نرم‌افزار شما، مستلزم کسب موافقت های رسمی یا این که موافقت هایی از سوی افراد حقیقی وواقعی یا این که حقوقی میباشد. این مسئله برای نرم‌افزار­های شغل یابی، ارائه دهنده خدماتی که به نوعی به تندرست و امنیت جامعه دارای ارتباط میشود، ضرورت بیشتری داراست.

به عنوان مثالً برای این که اپی برای داد و ستد سهام در بازار بورس و فرابورس کشور ایران راه‌اندازی نمایید، بایستی جواز کارگزاری از سازمان بورس و سندها بهادار کسب نمایید و به عده ۱۰۶ کارگزار قانونی جمهوری اسلامی ایران در ۳۱ استان مملکت بپیوندید.

در نوشته ی علمی برنامه های کسب و عمل می‌توانید با گونه های این نرم افزار ها آشنا گردید.

نباید در اولِ دستور دریافت مجوزها و استعلام های مختلف سبب ساز نگرانی گردد. مگر اینکه ایده و نرم‌افزار عملیاتی شما خیلی خاص باشد. کمپانی ما مشاور نیکی برای دوست داران به پباده سازی نرم افزار های خلق کننده و نوآور با ایده های مهیج و خاص میباشد.نرخ‌گذاري تولید برنامه یک کدام از دیگر از مورد ها اساسی میباشد.


 

(نرخ‌گذاري نرم‌افزار مایحتاج مشتری، یک مراحل مشارکتی میباشد. نیاز به خرد جمعی داراست و مشتری نیز می بایست ایده و خواست خویش را به طور ظریف و مکتوب در چنگ طراحان نرم‌افزار قرار دهد.)

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 168 تاريخ : چهارشنبه 29 مرداد 1399 ساعت: 16:25


وب مدل معاش را عوض نموده است. با ساخت موبایل های هوشمند، دسترسی به وب بسیار بی آلایش خیس از گذشته شده‌است. این روز ها هر اطلاعاتی که بخواهید از روش طراحی اپلیکیشن در مشهد همین موبایل های گوشی اخذ می‌شود. اکثری از جوان ها ساعت های متعددی را در گشت زنی با موبایل های هوشمند تلفن همراه سپری می نمایند و هر آنچه که نیاز دارا هستند را از همین نحوه تهیه و تنظیم می نمایند. پباده سازی برنامه تلفن همراه به خواسته جلب بیشتر یوزرها اینترنتی میباشد که حاصل نیکی داشته میباشد. یکی کاربردی ترین قابل انعطاف افزارهای گوشی، اپ رستوران میباشد. مدیران تالار های غذاخوری و رستوران ها از تاثیر وب در معاش برای ارتقا فروش و جلب مشتری استعمال می نمایند.

مزایای پباده سازی اپ رستوران
معرفی رستوران در وبسایت ها ایده خیر و خوبی برای تبلیغات و جلب مشتری میباشد البته ابدا کفاف نمی دهد. مشتری ها رغبت دارا هستند تا سرویس ها شایسته ترین رستوران را در اطراف خویش اخذ نمایند. کمتر از یک ده سال از ظهور نرم‌افزار های تلفن همراه برای رستوران و فست فودها می گذرد اما استقبال از این قابل انعطاف افزارهای کاربردی بیش تر از حد انتظار بوده میباشد. روزمره آبادی ها رستوران به عده رستوران های هوشمند اضافه میشوند و از منفعت سرشار آن سهم می‌برند. برخی از مزایای پباده سازی نرم افزار رستوران برای موبایل های هوشمند عبارتند از:

تثبیت پیشنهاد از مشتری

قرار دادن منوی خوراک در اپ موجب میشود تا مشتری به راحتی بتواند غذای آیتم نظرش را گزینش نماید. دسترسی به تصاویر دیدنی غذاها علت توانا برای تثبیت پیشنهاد خوراک و پرداخت پایانی در نرم‌افزار رستوران میباشد. با عکس های رنگارنگ و خوشمزه میتوانید مشتری را ترغیب به خرید فرمائید. به صورت طبیعی حتی دیدن تصاویر غذاهای خوشمزه هم شم گرسنگی را ارتقا می‌دهد.

 

توضیحات و بها ها

در نرم‌افزار رستوران قابلیت و امکان اینکه توضیح کوتاهی از نوع مواد مصرفی در تنظیم طعام را ارائه دهید وجود دارااست. آگهی از مواد نخستین و شیوه پخت خوراک روی تصمیم گیری مشتری برای پیشنهاد خوراک از رستوران تاثیرگذار میباشد. خیلی ماهر منوی روز را به یاور تصویر کیفیت خوب طعام، توضیحات مختصر و لیست بها ها در مشت مشتری قرار دهید و تصمیم آخرین را به وی بسپارید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 245 تاريخ : يکشنبه 26 مرداد 1399 ساعت: 18:30


۶ ابزار برتر برای پباده سازی برنامه گوشی
طراحان اپ همواره درپی ابزار هایی می باشند تا بتوانند از روش آن‌ها طرح فرضی طراحی اپلیکیشن در مشهد خویش را با بیشترین توجه پیاده سازی نمایند.

این ابزار ها به آنان امداد می نمایند تا بتوانند جنس پایانی خویش را با بالاترین کیفیت ساخت و ساز کنند.

معمولاً شرکتهای گسترده بیشتر رغبت دارا‌هستند تا بر روی برنامه های استفاده کننده پسند سپرده گذاری نمایند.

در سود در صورتیکه می‌خواهید برای پروژه ی پباده سازی برنامه گوشی که در چنگ دارید؛ حامی مالی پیدا فرمایید بهتر میباشد که با به کارگیری از ابزار های ظریف شایسته ترین اپ ممکن را پباده سازی فرمایید.

 

۱- Sketch
Sketch یک اپلیکیشن ی تخصصی برای پباده سازی UI و UX میباشد.

این نرم افزار تا حدی به فوتوشاپ شباهت داراست البته تفاوت اساسی آنها درین میباشد که Sketch تنها برای ساخت و ساز طرح های اول ی مطلوب میباشد و برای ایجاد طرح پایانی بایستی از اپلیکیشن هایی مانند فوتوشاپ به کار گرفت.

اسکچ صرفا ۲۰ مگابایت میباشد و هنگام فعالیت با آن سیستم شما خیلی به زحمت نمی افتد. همینطور شما می‌توانید در کمترین بازه زمانی ممکن از آن خروجی بگیرید.

اشتراک Sketch به‌این شکل میباشد که شما بعد از خرید صرفا موردنیاز میباشد سالی یک توشه لایسنس خویش را آپدیت رسانی فرمائید.

 

۲- (Adobe Experience Design (XD
Adobe XD حریف اساسی Sketch به حساب می‌آید و میتوانید کل قابلیت و امکان هایی که در Sketch وجود دارا هستند را در Adobe XD بیابید.

این اپ به صورت غیر قابل باوری سریع میباشد البته همان گونه که در بقیه تولیدات نو اشکالاتی وجود داراست؛ این مال نو ی ادوبی نیز در مرحله ی امتحان و خطای خویش جای‌دارد.

به همین برهان میباشد که هنوز نمی قدرت Adobe XD را نسبت به Sketch برتر دانست. ولی با پتانسیلی که‌این اپلیکیشن از خویش نشان داده میباشد می اقتدار ذکر کرد که در آینده قرار میباشد طراحان متعددی را سورپرایز شوند.

 

۳- Axure RP
Axure RP یک نرم‌افزار ی تخصصی پباده سازی نرم افزار تلفن همراه میباشد.

این نرم افزار کل امکاناتی که برای پباده سازی نرم‌افزار نیاز دارید را از صفر تا صد در اختیارتان قرار میدهد. اما این به آن شکل وجود ندارد که Axure RP یک اپلیکیشن بی عیب و نقص میباشد.

بدون این که‌این اپ فقط مطلوب ساخت و ساز مثال ی اول میباشد؛ این قابلیت و امکان را به شما میدهد تا بتوانید مواقعی همانند: وایرفریمز، موکاپ، فلوچارت،پرسونا، تابلوی نظرها(Idea Boards)، مسافرت استفاده کننده(User Joueys)، گونه های نمودار و بقیه فولدر های گرافیکی را ساخت و ساز فرمایید.

حتی در‌صورتی‌که شیدا کدنویسی باشید Axure RP به شما اذن ی کدنویسیی هم می‌دهد.

همینطور به شما این اذن را می‌دهد که بتوانید با افزودن کامپوننت های متعدد پباده سازی یک دست و ماهر تری داشته باشید.

در فیض مانعی نمی ماند جز تخیل خودتان

درحال حاضر ممکن میباشد بدین مورد تصور کنید که آیا Axure RP سیستم برهان شما‌را پشتیبانی می نماید؟

اینک این نرم‌افزار را می قدرت در سیستم ادله های X و Windows اجرا کرد.

 

۴- Marvel
آیا پیرو پباده سازی و مثال سازی یاروهمدم با گروه خویش می باشید و دوست دارید در امور با آنان شرکت کردن داشته باشید؟

Marvel همه این موردها را برای شما قابلیت و امکان پذیر می نماید.

علاوه بر این مارول این امکان را به شما میدهد که کلیه پباده سازی های خویش را از اپلیکیشن هایی مانند Sketch، Photoshop و Illustrator به راحتی با آن همگام سازی فرمائید و آنان‌را در یک انبار ابری(Cloud Storage) مانند Dropbox و یا این که Google Drive ذخیره فرمایید.

در سود شما میتوانید کل طرح های خویش را از اپلیکیشن های گوناگون وارد مارول کرده و از روش ابزار های کارتن سازی آن، به طرح های خویش جان جدید ای ببخشید.

این نکته را فراموش نکنید که برای این عمل شما ما یحتاج وجود ندارد یک کارشناس After Effect استخدام فرمائید. خویش شما نیز میتوانید خیلی ریلکس از ابزار های برنامه خردسالان سازی مارول به کار گیری نمایید.

 

۵- Proto.io
با داشتن قالب ها و کامپوننت های فراهم ی زیاد؛ Proto.io عمل را برای شما بیش تر از حد معمولی می نماید.

هنگام عمل با این نرم افزار نیازی به کدنویسی ندارید و خیلی ریلکس می‌توانید طرح های UI خویش را از اپلیکیشن هایی مانند Sketch و Photoshop وارد Proto.io فرمائید.

شما میتوانید از خصوصیت های تایملاین استعمال فرمایید و برای نشان دادن سعی اپ خویش در همگی کاغذ اکران ها، برنامه کودک های جالبی بسازید.

این فعالیت سبب می‌شود نرم افزار شما تماماً شیک و ماهر به لحاظ رسد.

در شرایطی‌که در Dropbox و یا این که Google Drive طرح هایی داشته باشید می‌توانید بسیار ریلکس آنها‌را وارد Proto.io فرمایید. این امکان قادر است وسعت کاری شما‌را بسیار کمتر نماید.

یک امکان مهمی که‌این نرم‌افزار به شما ارائه میدهد استعمال از شرایط آفلاین میباشد.

شما می‌توانید در وضعیت آفلاین نیز از کلیه متریال های مورد نیاز برای پباده سازی UI به کارگیری نمایید.

خوشبختانه Proto.io یک برنامه زیر اینترنت میباشد و شما نیاز وجود ندارد وسعت بالایی از دیتا را دانلود فرمایید. صرفا کافی میباشد وارد وب سایت این اپ گردید و بعد از نام نویسی ( که یک زمان ی بدون‌پول ۱۵ روزه میباشد) فعالیت خویش را استارت نمائید.

 

۶- Origami Studio
Origami تحت عنوان یک نرم افزار ی غیروابسته، به وسیله مهندسان فیسبوک پباده سازی شده‌است.

فیسبوک از این نرم افزار برای پباده سازی مسنجر خویش بهره مند شد.

افزون بر آن یکی‌از پرطرفدارترین برنامه های دنیا یعنی “اینستاگرام” هم بوسیله Origami پباده سازی شده‌است.

در بالا این نرم افزار در انحصار خویش فیسبوک بود ولی فعلا شما می‌توانید آن را به صروت مجانی در چنگ داشته باشید.

Origami سعی پیچیده ای دارااست ولی آنقدر مزیت دارااست که‌این پیچیدگی به دیده نیاید.

تجهیزات بی سابقه آن می‌تواند پباده سازی را برای شما بسیار شادی بخش نماید.

با Origami می‌توانید از طرح نخستین ی خویش پیش اکران ارائه دهید و همینطور این امکان را دارید که لایه های طرح خویش را از Sketch به آن منقل فرمائید.

یک قابلیت دیدنی دیگر این اپلیکیشن قابلیت و امکان مشاهده ی زنده ی تغییرات میباشد.

کافی میباشد تا Origami  را به دستگاه اندرویدی و یا این که IOS خویش متصل نمائید. در‌پی آن میتوانید یک پیش بازی زنده از طرح خویش برای مشتری بفرستید و مادامی که شما بر روی پروژه در اکنون کارید؛ وی نیز تغییرات را به طور لحظه ای مشاهده نماید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 229 تاريخ : پنجشنبه 23 مرداد 1399 ساعت: 13:11


کاربردی ترین ابزار هنگام انتقال فولدر برای هر شخصی اپلیکیشن دارای شهرت و سرشناس SHAREit میباشد که تمامی صاحبان تلفن همراه های هوشمند طریق عمل کردن با آن را می‌دانند. به‌دنبال این مقاله با  طراحی اپلیکیشن در مشهد شیوه به کارگیری از نرم افزار SHAREit  در تلفن همراه اپل آشنا می‌شوید.

پیشگفتار:
روشهای مختلفی برای انتقال پوشه از یک تلفن همراه به موبایل دیگر وجود دارااست که هر مورد امکان ها و علاقه مندان ویژه خویش را دارا‌هستند. بعضا از این روشهای انتقال فولدر در بستر وب و بعضی دیگر مانند اپ SHAREit تماماً  آزاد و مجانی از روش اتصال بیسیم (وای فای )، گونه های فایلها را از شبکه ارتباطی خویش منتقل می نمایند. اپلیکیشن SHAREit  وسعت پایینی داراست و در ورژنهای متفاوت، برای سیستم عاملهای اندروید، ios و ویندوز، پباده سازی و ساخت‌و‌ساز شده‌است.

فراگیری مرحله به مرحله ویدیویی:

پست شبیه: یادگرفتن تصویری طرز ی به کارگیری از اپلیکیشن ی شیریت در موبایل های اندروید

  انتقال فولدر با اپلیکیشن SHAREit در تلفن همراه های اپل:
تماما طبیعی میباشد که دو دستگاه سود‌مند از یک سیستم برهان مشترک برای انتقال پوشه مبتلا ایراد چندانی نخواهند شد. به صورت کلی به مراد انتقال فولدر از یک تلفن همراه اپل به اپل دیگر یا این که بهتر بگوییم از یک دستگاه ios به دستگاه ios دیگر می اقتدار همچون دودستگاه اندروید، از شریت استفاده کرد با اینحال فرآیند ارسال و اخذ بطور جزئی تفاوت هایی دارااست . به طریق تحت فعالیت فرمایید تا متوجه این تغییر و تحول فرایند گردید.

۱- بر روی دکمه Send کلیک کرده و پوشه های متبوع را گزینش فرمائید.

۲- بعداز گزینش فولدر های متبوع بر روی دکمه Send کلیک نمایید.

۳- در شیت ای که برایتان ظواهر میشود بر روی دکمه Connect to iOS/WP کلیک نمایید.

 

۴- در ورقه پیشرو ، بر روی دکمه Continue کلیک فرمایید.

 

۵- در‌این مرحله با گزینش آیتم Connect to hotspot Now در موبایل اپل، لیستی از WIFI های جان دار برای شما اکران داده گردد. بر روی اسم کانال ساخت گردیده بوسیله اخذ کننده کلیک نمایید.

 

۶- بعداز گزینش کانال، به اپلیکیشن SHAREit گشوده شوید. ارسال پوشه ها سریعاً شروع خواهد شد.

 

می بینید که فایلها با چه سرعتی به موبایل مقصد انتقال پیدا می نمایند. بعد از آن ازانتقال همه فایلها میتوانید از شریت بیرون گردید و درپوشه فایلهای فردی پوشه گزینه نظرتان را گشوده نمائید. به همین آسانی…

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 196 تاريخ : يکشنبه 19 مرداد 1399 ساعت: 18:16


قدامی اصلی و حیاتی بعد از ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار و یا این که پباده سازی برنامه،  طراحی اپلیکیشن در مشهد نشر دادن آن در مارکت های دارای اعتبار میباشد. در نوشته ی علمی های پیشین به فراگیری نشر نرم‌افزار در گوگل پلی به صورت مفصل پرداختیم. درحال حاضر در‌این نوشته‌ی‌علمی می‌خواهیم یادگرفتن تکثیر برنامه در کافه بازار را به صورتی ظریف حافظه بگیریم.

در صورتی‌که ساختن نرم‌افزار گوشی شما به آخر رسیده میباشد، مطلقا فولدر APK آن را در دسترس داشته باشید تا آن را منتشر کنیم.

قدم نخستین- نام نویسی در کافه بازار
در مرحله ی نخستین از فراگیری تکثیر نرم‌افزار در کافه بازار به روش ی  نام نویسی میپردازیم. در صدر بایستی تحت عنوان یک بسط دهنده نام نویسی کنیم. پس وارد لینک و پیوند روبه رو گردید: https://developers.cafebazaar.ir/fa/


و یا این که از خویش وبسایت کافه بازار در نصیب منو و یا این که فوتر، توسعه و گسترش دهندگان را گزینش نمائید. آن‌گاه بر روی نام نویسی کلیک نمائید و نشانی اینترنتی و سر عبور را وارد نمایید.


 بعد از تایید لینکی که به پست الکرونیکی شما ارسال می گردد، توافق طومار ی کافه بازار نشان داده میشود که آن را بایستی تایید فرمایید.

به دنبال ی فراگیری نشر اپ در کافه بازار، شیت ای به شما نشان داده میشود که بایستی حقیقی و واقعی و یا این که حقوقی بودن اکانت کاربری خویش را مشخص و معلوم فرمائید.

درحال حاضر می بایست داده ها اکانت کاربری که مشتمل بر اسم بی نقص، تلفن، کد پستی و آدرس ظریف کد پستی، کد ملی و تصویر کارت ملی میباشد را وارد نمائید و دکمه ی ارسال را بزنید.

در قسمت بعدی اسم فارسی و انگلیسی که تحت عنوان گسترش دهنده در بازار معرفی می‌شوید را وارد نمایید. در انتها دکمه ی دخیره و ادامه را کلیک نمائید.

در مرحله ی انتها از نام نویسی، شماره تلفن همراه خویش را وارد نمائید تا کد تاییدیه برای شما ارسال خواهد شد. آن گاه دکمه ی ارسال را کلیک نمایید.

اکنون کدی که برای شما اس ام اس شده‌است را وارد فرمائید و تایید را بزنید.

اینک حساب کافه بازار شما تاسیس شده است، صرفا کافیه 40 هزار تومان پرداخت فرمایید تا نرم افزار خویش را بتوانید منتشر نمائید. اعتنا نمایید این پرداخت صرفا برای یکبار انجام می‌گردد و آن‌گاه هر تعداد اپلیکیشنی که بخواهید را میتوانید منتشر نمائید.

قدم دوم- تثبیت اپ در کافه بازار
برای تثبیت نرم افزار، در اکانت کاربری خویش تحت عنوان بسط دهنده، در منوی سمت راست بالابر روی اپ ها کلیک فرمائید. در برگه اکران داده گردیده، بر روی ساخت و ساز نرم‌افزار کلیک نمایید. هم اکنون کاغذ ای که گشوده می‌شود، دسته بندی مربوط به نرم افزار خویش را تعیین فرمایید و پوشه APK را آپلود نمائید. بعد بر روی دکمه ی ساخت و ساز نرم‌افزار کلیک نمایید.


در مرحله ی بعدی از فراگیری نشر نرم‌افزار در کافه بازار بایستی داده ها کلی مرتبط با نرم افزار را وارد نمایید. این داده ها به استفاده کننده اکران داده میشوند پس بسیار حائز اهمیت میباشند و با تمرکز ان ها را وارد نمایید. درین قسمت اسم، توضیحات و بها را بنویسید و بر روی دکمه ی تثبیت داده ها کلیک نمایید.


قسمت بعدی فراگیری نشر اپ در کافه بازار مرتبط با آپلود عکس های مربوط به اپلیکیشن میباشد. آیکون برنامه شما بایستی ابعادش 512*512 باشد، همینطور یکسری اسکیرین شات از نرم‌افزار خویش آپلود نمائید. در شکل رغبت میتوانید ویدئویی از برنامه را در وب سایت های اشتراکی ویدیو مانند آپارات، آپلود فرمایید و لینک و پیوند آن را در اینجا لود فرمایید.

بعد بر روی دکمه ی ذخیره داده ها کلیک فرمایید.


شادباش با به انتها رساندن یادگرفتن نشر اپ در کافه بازار، بعد از تایید بازار، نرم افزار شما منتشر گردیده و در دسترس میباشد.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 227 تاريخ : پنجشنبه 16 مرداد 1399 ساعت: 13:33


3)تبدیل سبب ساز به  فروش میشود.

پباده سازی نرم‌افزار چقدر اساسی میباشد؟

 پباده سازی دارنده اقتدار تبدیل شدن  به فروش میباشد. به این ترتیب مسلما نباید آنرا نادیده بگیرید. طراحی اپلیکیشن در مشهد پباده سازی یک نرم‌افزار خوش فرم و قشنگ که مبتنی بر خط مشی کسب و عمل و هدف ها کمپانی شما انجام می‌گردد، چشم ماهر (professional) که به آن احتیاج دارید را ارائه خواهد بخشید. هنگامیکه عموم قابل اعتماد بودن، ماهر بودن، دقت به جزئیات و تخصص را، که کلیه از یک پباده سازی گرافیکی خوب الهام می‌گیرند را شم نمایند، شم راحتی بیشتری کرده و بخت تبدیل شدن به مشتریان مستمر کمپانی را به شما میدهند. ( کمپانی پباده سازی اپلیکیشن گوشی | موسسات نرم افزار نویسی اندروید )

براین اساس با اطلاع از همگی آنچه بیان شد ، شایسته ترین عمل ، یعنی استخدام یک اپلیکیشن نویس و طراح نرم افزار با استعداد و زبده را صحیح از به عبارتی اولِ استارت عمل انجام دهید. در حالتی که یک کسب و عمل کوچک را آغاز نموده اید و تمایل به پباده سازی یک نرم افزار برای آن دارید ، همگی ی چیزی که برای ارتقا برد کسب و فعالیت خویش نیاز دارید آغاز عمل با یک طراح خوب و زبده میباشد. ( هزینه پباده سازی نرم‌افزار اندروید| تولید نرم افزار ماهر )

حتی چنانچه برندتان هنوز در بازار پر اسم و رسم وجود ندارد ، اپلیکیشنی که دیدنی بنظر می رسد و مطابق برندتان عرضه می‌شود رغبت عموم برای آزمون تولید ها و سرویس ها شمارا برمی انگیزد. بعلاوه، سپرده گذاری در یک برنامه دارای اعتبار از نخست در معنای پیکربندی جزئی خیس در آینده و ریسک کمتری در تبدیل شدن کسب و فعالیت شما به یک کسب و فعالیت بی عیب و نقص گردد. ( کمپانی ایجاد اپ| هزینه ساخت‌و‌ساز اپ )

چنانچه پیرو کمپانی پباده سازی برنامه اندروید و  ios میباشید که بتواند در ساخت و گسترش ی یک اپ و یا این که ارتقا نصب برنامه فعلیتان از روش معرفی در موتورهای کاوش در وب به شما یاری دهد با ما تماس حاصل نمایید

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 161 تاريخ : سه شنبه 14 مرداد 1399 ساعت: 13:30


طریقه همت سیستم ادله اندروید
0

سیستم ادله اندروید که به وسیله گوگل در تاریخ 5 نوامبر 2007 به جهان معرفی شد طراحی اپلیکیشن در ایران در بالا اسم کمپانی کوچکی با بنیان گذارانی به اسم های اندی رابین ریچ ماینر نیک سیرز و کریس وایت بود. این موسسه در حوزه پباده سازی و ایجاد قابل انعطاف افزارهای تلفن همراه و ایجاد سیستم دلیل جدیدی برای رقابت با سیستم ادله غالب آن مدت یعنی سیمبین که در موبایل های شرکت نوکیا استعمال میشد عمل میکرد.

امتیاز این مجموعه در سال 2005 به وسیله کمپانی کار کشته گوگل با مبلغ 50 میلیون دلار خریداری شد و سیستم برهان اندروید را بر مبنا هسته لینوکس پباده سازی نمود. حدودا به طور همزمان با اندروید کمپانی اپل تلفن همراه های هوشمند خویش با سیستم استدلال نو خویش یعنی IOS به بازار عرضه کرد و این ابتدا رقابتی عظیم در عرصه سیستم دلیل¬های گوشی بود که خیلی زود سیستم دلیل سیمبین از این رقابت عقب ماند و روز های یکه تازی شرکت نوکیا به ندرت به آخر رسید.

کرنل یا این که هسته لینوکس چه است
کرنل، هسته سیستم برهان است که مجموع منابع سیستم را مانند پردازنده، خاطر و ... را به نرم‌افزار های دیگر تخصیص میدهد. سورس کد کرنل لینوکس مشتمل بر بیش تر از 21 میلیون خط کد و یکی پرکاربرد ترین سورس کد ها در عالم است. کرنل لینوکس علاوه بر تلفن های هوشمند، در دستگاه های دیگر مانند تلویزیون، کامپیوتر، سرور، اتومبیل، هواپیما، پایین دریایی و حتی‌د‌ر پایانه های میان المللی فضایی نیز مصرف شده میباشد.

کرنل را می شود به یک ساختمان و اجزا آن تشبیه کرد. همه وسایل درون ساختمان از زیرساخت های ساختمان به خواسته استعمال درست فایده می‌برند. مثلا برای به کار گیری از فریزر در ساختمان به مکانی اثبات و پریز برق نیاز داریم پس آشپزخانه پریز برق و سیمکشی ساختمان جزئی از تحت ایجاد های ساختمان به شمار میروند که منابع لازم مانند نیروی برق را در چنگ وسایل باطن ساختمان قرار میدهند. کرنل لینوکس یک هسته سیستم استدلال اپن سورس میباشد که در سال 1991 بوسیله لینوس توروالدز ساخته شد و بعداز وی هسته لینوکس به امداد گسترش دهندگان دیگر در سراسر عالم پیشرفت داده شد. از وظایف کرنل لینوکس می شود به مورد ها تحت اشاره کری:

کرنل لینوکس یک هسته سیستم ادله اپن سورس میباشد که در سال 1991 به وسیله لینوس توروالدز ساخته شد و بعد از وی هسته لینوکس به امداد بسط دهندگان دیگر در سراسر دنیا پیشرفت داده شد. از وظایف کرنل لینوکس می شود به مورد ها ذیل اشاره نمود:
ذخیره سازی داده ها: یاد با دسترسی تصادفی (حافظه موقت) به مراد تلاوت ونوشتن متغیر وداده ها در یاد و دسترسی به خاطر همیشگی برای ذخیره سازی و بازیابی داده ها بر روی ابزار های ذخیره سازی همیشگی مانند هارد دیسک

رئیس ابزار ها: مدیر ابزار های فرنگی مانند : USB، دوربین، بلوتوس، WIFI

برهه زمانی بندی امور: تقسیم کردن بازه پردازشگر در بین پردازش های متعدد و حق تقدم بندی کردن فعالیت ها برای پردازش

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در ایران, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 167 تاريخ : يکشنبه 12 مرداد 1399 ساعت: 14:35


داشتن یک نرم افزار تلفن همراه به پرورش کسب و عمل شما امداد مینماید.
مبتنی بر نهایی باز‌بینی های سال 2019 مردم بیشترین طراحی اپلیکیشن در مشهد عصر فراغت خودشان را اضافه از هر دستگاه الکترونیک دیگری در تلفن همراه همراهشان سپری مینمایند و این یک مجال خوب برای کسب و عمل شماست. 
پباده سازی یک نرم افزار گوشی اندروید و یا این که IOS در تلفن همراه مشتریان در صورتی‌که با ایده ای جالب آمیخته باشد میتواند شمارا از کلیه رقبایتان متمایز نماید. کافی میباشد ماهر نرم افزار گوشی بسازید.
برد خویش را با نرم افزار ماهر تلفن همراه ارتقا دهید!
با پباده سازی و تولید یک نرم افزار منحصر به فرد ماهر میتوانید یک گام وسیع برای پیشرفت خویش بردارید!
ما در کمپانی پاساوان قصد داریم با پباده سازی رشته و متناسب با نیاز شما در پیشرفت کسب و عمل شما  کمکی باشیم.  کمپانی پاساوان  به پشتیبان ساخت روستا ها نرم افزار پهناور و کاربردی این تضمین را به شما میدهیم که نرم افزار پباده سازی و ایجاد گردیده نسبت به کیفیت ارائه گردیده، مطلوب ترین ارزش را داشته باشد.


پباده سازی نرم افزار با استعمال از هوش تصنعی فراگیر شده‌است
شاید یک کدام از شایسته ترین تمجید هایی که برای هوش تصنعی می قدرت ارائه بخشید، نزدیک نمودن قابل انعطاف افزارها، مشقت بار افزارها و اشیاء به الگوهای اخلاق و رفتار انسانی میباشد. بشر ها در روبرو شدن با مسائل متفاوت اقتدار تجزیه و آنالیز و تصمیم گیری دارا هستند، در هوش تصنعی عملکرد شده‌است این قابلیت و امکان به قابل انعطاف افزارها و دشوار افزارها طولانی تر شود. هوش تصنعی در عرصه های گوناگونی از قبیل پباده سازی نرم افزار، هوا دور و بر، آب و هوا، تسلیحات نظامی، تشخیص صدا، تشخیص خوی، بازی های رایانه ای و ... وارداتی میباشد.


در پباده سازی نرم افزار های اندروید چه‌طور هوش تصنعی و مصنوعی به فعالیت گرفته شده‌است
از اولی کاربردهای هوش تصنعی در نرم افزار ها می شود به دستیار مجازی اشاره نمود، دستیاری هوشمند که دستورها شفاهی را اخذ، نظارت و اجرا مینماید، در موبایل و سیستم استدلال های اندروید که جدیدا به بازار عرضه شده‌است، میتوانید کاربردهایی از هوش تصنعی را از قبیل تشخیص صورت، ترجمه کننده هم‌زمان، صفحه کلید هوشمند با امکان تبدیل گفتار به نوشتار، عکسبرداری هوشمند، تهیه هارمونی رنگ تصاویر و... را ببینید و یا این که مثلا گوگل قابل انعطاف افزاری عرضه نموده است که داده ها هفتگی و سفارشی ترانه‌های شمارا عده‌آوری می کند تا همگی اطلاعات دردسترس در خصوص آهنگی که پخش می کنید را در چنگ شما قرار دهد. یک کدام از دیگر از کاربردهای هوش تصنعی دراین مورد، ایجاد نرم افزار و مشقت بار افزارهای امنیتی مانند دزدگیر هوشمند و ردیاب هوشمند میباشد (نرم افزار ردیاب و دزدگیر هوشمند در مثال شغل های عصرنقره ای مشاهده فرمایید)

برخی دیگر از کاربردهای هوش تصنعی و مصنوعی در مسئله های متعدد
جايگاه بندی صفحه ها و کاوش در گوگل: زمانی که عبارتی را در گوگل کاوش می‌ شود، حاصل بر طبق معیارهای گوناگون برای شما تروتمیز میشوند که بخش اعظمی از این الگوریتم ها معیارهای هوشمندی می باشند که کسی بیرون از گوگل از آن‌ها اطلاعی ندارد. با این اکنون طبق اعلام این موسسه، یکی‌از مهم ترین الگوریتم ها یک کانال عصبی ژرف به اسم RankBrain میباشد که در سال ۲۰۱۵ در آزمایشگاه Google Brain ایجاد شده است.
اتومبیل های سوای راننده: با اینکه هنوز تا همگانی شدن این اتومبیل ها در معاش روزانه مسافت داریم، کمپانی هایی مثل Waymo و Tesla در هم اکنون فعالیت و پژوهش دراین مورد میباشند و به زودی شاهد فراگیر شدن این اتومبیل های خود کار خوا‌هیم بود.

گیم و بازی های رایانه ای: بازی های رایانه ای جدیدا ساخت گردیده اند که با اعتنا به طریق بازی استفاده کننده ماجرا را به پیش می‌برند و از گذشته سناریوی ثابتی برای این نوع از بازی ها نیست و طرز بازی استفاده کننده انتخاب کننده اتفاقاتی میباشد که برای استفاده کننده چهره خواهد اعطا کرد.

تعریف تصاویر: تعریف یک عکس، طرح و یا این که فیلم در یک یا این که یک سری گزاره، یکی‌از دیدنی ترین کاربرد‌های هوش تصنعی میباشد و به ما امداد میکند اشیایی ساخت کنیم که دور و اطراف را ببینند و فهم نمایند.

 

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 225 تاريخ : پنجشنبه 9 مرداد 1399 ساعت: 13:44


پباده سازی نرم افزار مشهد
استعمال از نرم افزار ها امروزه فراگیرتر از مدام شده‌است. توسعه و گسترش تلفن های هوشمند و استعمال از نرم افزار ها منجر شده‌است که پباده سازی نرم افزار مشهد روز آپ تو دیت مهم خیس از گذشته باشد و کسب و امور و شرکتهای گوناگون برای بازاریابی و ارائه سرویس ها و فروش کالاهای خویش مبادرت به پباده سازی نرم افزار کنند. از مهم‌ترین مزیت های پباده سازی نرم افزار مشهد بامسئولیت ماندن مشترین به شما میباشد که در دیجیتال مارکتینگ از اهمیت ویژه ای شامل است.

طراحی اپلیکیشن در مشهد
پباده سازی نرم افزار اندروید مشهد
همانطور که بدون شکً اطلاع دارید در طراحی وب سایت مشهد یک تقسیم بندی کُلی موجود است که پباده سازی نرم افزار مشهد را به پباده سازی نرم افزار اندروید مشهد و پباده سازی نرم افزار IOS مشهد تقسیم بندی می نماید. در پباده سازی نرم افزار اندروید مشهد تمرکز بر روی بخش بزرگی از بازار می‌باشد که اکثر موبایل های هوشمند را در بر می‌گیرد و افرادی که از سیستم اندروید در تلفن همراه خویش منفعت میبرند میتوانند با نصب این نرم افزار ها بر روی موبایل خویش از سرویس ها آنان به کار گیری کنند. پباده سازی نرم افزار اندروید مشهد خیر تنها برنامه هایی برای خرید جنس بلکه قادر است به صورت پباده سازی بازی ها و یا این که نرم افزار هایی با پباده سازی نوآورانه باشد.


پباده سازی نرم افزار IOS مشهد
نوع دیگر از تلفن همراه های هوشمند که در پباده سازی نرم افزار مشهد گزینه دقت قرار میگیرند با سیستم دلیل IOS شناخته می‌شوند و اکثراً تلفن همراه های کمپانی اپل را مشتمل بر میگردند. پباده سازی نرم افزار IOS مشهد در کنار پباده سازی نرم افزار اندروید قادر است به شما یاری دهد که همه یوزرها بالقوه را با هر تلفن هوشمندی که در چنگ دارا هستند پوشش داده و به آن‌ها سرویس ها ارائه دهید. با پباده سازی نرم افزار IOS مشهد به وسیله کمپانی نونگار علاوه بر داشتن یک نرم افزار فوق العاده میتوانید از سالیان دراز پشتیبانی کمپانی نیز استعمال کرده و در مواقع لزوم فارغ از هزینه مبادرت به توسعه و گسترش نرم افزار خویش فرمائید.


ارزش پباده سازی نرم افزار مشهد
آیتم دیگری که برای یوزرها مهم میباشد بها پباده سازی نرم افزار مشهد می‌باشد و اینکه چرا در موسسه ها متفاوت تفاوت هایی گاهاً چشمگیر در بین بها های ارائه گردیده موجود هست. یکی‌از مهم‌ترین عوارض این تفاوت ارزش کیفیت فعالیت و امکاناتی که در پباده سازی نرم افزار در مشهد به کارگیری می‌شود میباشد و آیتم دیگر پلتفرم ها که درین مبحث مجالی برای توضیح آن‌ها وجود ندارد و بزوردی نوشتاری بی نقص در باب پلتفرم ها ارائه خوا‌هیم کرد. معیار نیاز به کد نویسی و یا این که به کار گیری از کد های مهیا و ... نیز قادر است بر بها پباده سازی نرم افزار مشهد تأثیر گذار باشد.


پباده سازی نرم افزار ارزان مشهد
نونگار افتخار داراست که با دقت به توسعه عمل های تخصصی خویش اعم از ساخت سایت و پباده سازی نرم افزار و فراگیری های مربوط به دقت حجم و درخواست مدیران نرم افزار هایی را متناسب با هزینه و دارایی آن‌ها پباده سازی کند. همه برنامه هایی که به عنوان پباده سازی نرم افزار ارزان مشهد بوسیله نونگار پباده سازی میشود دربرگیرنده پشتیبانی نامحدود و قابلیت و امکان بسط و گسترش میباشد.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 192 تاريخ : سه شنبه 7 مرداد 1399 ساعت: 17:29


تبدیل وردپرس به نرم افزار
با دقت به اینکه دستگاه های هوشمند مانند گوشی و تبلت روزمره در حالا پیشرفت طراحی اپلیکیشن در مشهد می باشند داشتن نرم افزار هم برای هر سایت ضروری میباشد. در کنار رویش وبسایت های وردپرسی و بهتر شدن سیستم رئیس محتوای آن تقاضای تبدیل وردپرس به نرم افزار پروسه رو به بالا داشته و مدیران تارنما‌ها خواستار نشر نرم افزار سایت خویش میباشند.

تبدیل وردپرس به نرم افزار
با تبدیل وردپرس به نرم افزار شما می‌توانید تجربه کاربری و تعامل بیشتری را در چنگ مخاطبانتان قرار دهید. با داشتن نرم افزار گوشی ، یوزرها حاذق خواهند بود سریع خیس به مواقعی همچون دکان آنلاین ، سایتی که در آن عضو میباشند دسترسی پیدا نمایند.

از سایر خصوصیت های نرم افزار وردپرسی می شود به کارایی قدرتمند، امنیت ، آسانی ، دارنده دسترسی آسوده و آپ تو دیت رسانی خود کار اشاره نمود. یعنی شما تنها لازم میباشد محتوای جدیدتان را روی اینترنت‌تارنما وردپرس منتشر فرمائید تا بطور اتوماتیک آن مقاله در نرم افزار منتشر شود. براین اساس نیازی وجود ندارد مجددا به عبارتی مطلبتان را به‌طور جدا در نرم افزار آپلود نمائید. همینطور، شما میتوانید هرگاه مقاله جدیدی را در اینترنت‌وبسایت‌تان منتشر کردید، با ارسال نوتیفیکیشن مخاطبان خویش را باخبر سازید.

این نرم افزار وردپرسی بر روی پلتفرم‌های اصلی تلفن همراه یعنی اندروید و iOS عمل می کند.

خصوصیت متمایزی که پلاگین وردپرس در اپتو داراست، این میباشد که ظواهر و احساساتی حقیقی وواقعی خیس نسبت به اینترنت ویو تارنما شما‌را  به اکران میگذارد. چرا که میتوانید از رنگ ها و فونت های متفاوتی برای نرم افزار استعمال نمائید. همینطور لوگوی متبوع خویش را تحت عنوان لوگوی نرم افزار گزینش فرمایید.

با اعتنا به توضیحات روایت شده چنانچه شما نیز به اندیشه فعال سازی سایت ، کسب و عمل اینترنتی و یا این که حتی ایجاد و پباده سازی نرم افزار میباشید، تبدیل وردپرس به نرم افزار دقیقا به عبارتی چیزی میباشد که شما نیاز دارید. اپتو ابزاری میباشد که به یاری آن میتوانید وب سایت وردپرس را به نرم افزار تبدیل نمایید .

 

 

 

  تبدیل ووکامرس به نرم افزار
در حالتی که اینترنت‌وبسایت یا این که مغازه اینترنتی دارید و در پی فروش و درآمد طولانی تر در کنار ارتقا اعتبار در ذهن مشتری و مخاطب خویش می‌باشید نرم افزار تلفن همراه یک شبکه ارتباطی نو، اثرگذار و کارآمد میباشد. در صورتیکه اینترنت سایتتان با ووکامرس تشکیل شده باشد، با کمترین عصر و سوای علم برنامه نویسی می‌توانید نرم افزار خویش را بسازید .

ووکامرس یکی ابزارهای تجارت الکترونیک میباشد که به مشتری اذن میدهد به طور بی واسطه و فارغ از حضور فیزیکی کالاها و سرویس ها خویش را در کمترین دوره با مشاهده تصاویر محصول ها، مطالعه تجهیزات و خصوصیت‌های متبوع از فروشنده در بستر اینترنتی و اینترنت خریداری نماید.

مغازه های اینترنتی برای خریداران خویش قابلیت کاوش میان تولیدات برای یافتن دسته مشخص و معلوم، مارک و یا این که اقلام خاصی از فرآورده را مهیا میکنند.

از خصوصیت های بارز ووکامرس می شود به تهیه و تنظیم سرویس ها ارسال و اخذ متاع ، تهیه و تنظیم تولیدها، طرز های پرداخت و حالت تحویل ، مدیر محصول ها اول و چندین فروشگاهی بودن، اشاره نمود.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 240 تاريخ : يکشنبه 5 مرداد 1399 ساعت: 16:36


آیا پیرو داشتن یک اپ تلفن همراه عالی میباشید؟
مبنی بر استراتژی توسعه و گسترش‌تان، نرم افزار شما ممکن میباشد تلاش خیر داشته باشد، ولی این فقط نیمی از ماجراست. در صورتی حقیقتا میخواهید اپ‌تان بدرخشد، نیاز به یک پباده سازی خارق‌العاده دارید.
خواه خودتان در هم اکنون پباده سازی نرم افزار باشید و خواه یک طراحی اپلیکیشن در مشهد طراح استخدام نمائید، چندین سفارش برای شما داریم تا کاری نمائید اپ‌تان مثل چیره‌ی پاداش شایسته ترین اپ به حیث رسد. این راهنما همینطور مرجعی عالی برای طراحانی میباشد که بر یک‌سری اپ برای مشتریان گوناگون بطور هم زمان فعالیت می‌نمایند.
اپلیکیشنهایی که خوب پباده سازی نشده‌اند برنده هم نمی شوند. ممکن میباشد برای مدتی عمل فرمایید البته در غایت یوزرها شم شکست می‌نمایند و دیگر از آن به کار گیری نمیکنند. به سفارش‌های ما کار نمایید تا این واقعه برای شما نیفتد.
به دنبال 21 پیشنهاد‌ی برتر پباده سازی را خواهید رویت کرد که همگی اشخاص به فهمیدن آن نیاز دارا‌هستند. 

شماره 1: کاری که فیض‌بخش میباشد را ادامه دهید
در پباده سازی نرم افزار هیچ دلیلی نیست که سعی فرمائید و نحوه‌ها را مجدد اختراع فرمائید. مراد این وجود ندارد که خلق کننده نباشید. البته می بایست با آنچه که بطور تاریخی فیض خیر داشته و همینطور چیزی که یوزرها با آن آشنا می باشند، کارتان را ادامه دهید.
عمده‌ی اپ‌های پیروز همه پباده سازی‌هایی شبیه دارا هستند. اپی پباده سازی نکنید که منحنی یادگیری مشقت برای یوزرها داشته باشد.
در تصویر چندین اپ گوشی برتر را میبینید. ببینید پباده سازی آنان چطور انجام یافته میباشد.
 

 

 

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 245 تاريخ : پنجشنبه 2 مرداد 1399 ساعت: 14:32